ni blir bara fler och fler

hejsan. nu har jag suttit barnvakt, det var najs! aja, nog om det. finns inte så mycket att berätta. haha.

det är alltså ingen som kan se min video? damn. jag kan se den, hur bra somhelst. men det är ju lite synd att ingen annan kan det. det är ju liksom ni som ska kunna se den.. jag vet inte riktigt hur jag ska fixa det, men jag ska kolla om jag har gjort något fel eller så. annars vet jag inte riktigt hur jag ska göra. aja, jag ska iallafall försöka lösa det på något sätt. jag måste göra det jag kan för att behålla er besökare, ellerhur? dom blir fler&fler, vilket gör mej gladare&gladare!

nu ska jag ta&duscha, sen ska jag ta&sova. jag ska börja jobba klockan elva imorgon, så jag kommer nog hinna blogga lite innan jag drar! ha en bra kväll allihopa..

Kommentarer
Postat av: sarah

jag älskar din blogg :D

2008-12-08 @ 00:57:40
Postat av: madde

sarah: naww, tack gumman! :)

2008-12-08 @ 08:04:21
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0