mamma & dotter-kväll!

hejdär! nu har jag kommit hem ifrån stan. det var en väldigt najs dag faktiskt! haha.. jag åkte till stan&träffade johan ett tag, sen var han tvungen att dra. då kom min bror julle&hans tjej denice, så vi hängde runt lite. sen drog dom, så kom min kompis chrille&vi hängde lite överallt. &efter ett tag kom josse&freja. haha, finns inte så mycket att berätta egentligen. sen åkte vi hem&chrille följde med hem till mej, så satt vi i köket&snackade skit, lite najs! sen åkte han hem, så ja. nu sitter jag här helt ensam! jag kollade på en piercingstav på punkt shop, sjukt fin! en kula med rosa diamanter runt hela kulan. den ska jag köpa!

aja, nu har mamma hyrt en film&fixat drinkar till oss. vi ska även fixa naglarna på varanda. en riktig mamma&dotter-kväll! ha en bra natt!


bjuder på en liten bild också, snällt va? :) haha.

puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0