magkramp!

hallådär! nu ska jag strax gå&köpa lite mat, men innan tänkte jag bara tipsa om en film som jag hyrde nyss. björn gustafsson har gjort en film, eller. ja, jag vet inte vad den heter eller så. men det är massa olika scener från när han var med i bland annat parlamentet. herregud! jag har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde när jag såg den filmen asså. jag skratta så mycket så jag grät, haha!

nej fyfan.. den var helt klart bäst! jag ska nog ta&gifta mig med björn hade jag tänkt. haha! roligt liv man måste ha då asså! haha..


Kommentarer
Postat av: Kajsa :>

asså gud ,dom flesta har typ tröttnat på han men GUD JAG TYCKET ATT HAN ÄR SÅÅÅ SÖÖÖÖT :DDDDDDDDD

2008-12-29 @ 20:47:49

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0