lista

jag har blivit utmanad av emilia, http://busigaemilia.blogg.se/ :)

8 favoritprogram

  • the hills
  • one three hill
  • vänner
  • sex and the city
  • våra bästa år
  • simpsons
  • girls of the playboy mansion
  • idol

8 Saker jag gjorde igår:


  • sov väääldigt länge
  • köpte pizza
  • tog smygfotonpå chrille
  • satt vid datorn
  • kollade på tv
  • var nere i centrum
  • såg idol 2004 paul - status till mej!
  • snacka i telefonen tils klockan blev morgon, hiii!

6 saker jag ser framemot:

  • år 2009!
  • träffa mr right?
  • fylla arton
  • köpa min chihuahua Tila
  • egen lägenhet - jag lääängtar!
  • mina betyg som kommer bli bäst!

8 favoritrestauranger

  • donken
  • barouk, eller va restaurangen här heter.
  • pompeji
  • burger king
  • märstagrillen - yeah, den rockar!
  • cafeét i märsta c, räknas cafeér? hm..

5 saker på min önskelista:

  • ny mobil!
  • laptop
  • nya parfymer
  • checkar, yes thank you!
  • paradise hotel-gregory, yummie!

jag utmanar alla som känner föratt bli utmanade, haha!


Kommentarer
Postat av: Cissi

vetu frugan ? jag känner en kille, Jonathan, som har skrivit en låt som ska vara med på the hills :) <33

2009-01-01 @ 17:58:53
URL: http://justmyfuckinglife.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0