jag har stora planer

jahaja. idag är jag ledig från barnvakten, eftersom hon också är sjuk. lite najs! så jag kommer bara sitta hemma&gör ingenting typ. lite najs va? well, i like it.. jag sitter här&lyssnar på jullåtar, sjukt najs! även fast jag tycker att det inte känns som att julen är väldigt nära nu. gör ni det? kanske är snön som fattas för att julkänslan ska komma?

förresten. anna har köpt en rosa julgran iår, så sjukt söt den är! en sån ska jag ha när jag flyttar hemifrån! haha. jag har stora planer! när jag är arton har jag egen lägenhet, ett jobb som jag trivs med, en chihuahua som heter tila. &en rosa julgran! haha. lite najs va?


Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: ååh tack sötnos <3



måste säga att du har sjukt fint hår! är det löshår eller ditt egna? :)

2008-12-17 @ 21:57:30
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: K Y S S A R

Naaw, den där julgranen är bara för söt :)





Har ni någongång sökt en blogg som inte handlar om personens vardag endast? och misslyckats?



Mode/vardags bloggare våld.tar hela internet



Den här bloggen växer iallafall för varje dag som går.

Ibland blir det vardag. Men för det mesta RÅ HUMOR, sjuka åsikter, tankar och funderingar som de flesta inte ens vågat tänka.



Låt mig pressentera, http://KYSSAR.BLOGGAGRATIS.SE

2008-12-18 @ 00:29:50
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0