jag behöver eran hjälp!

hej där! nu har jag suttit barnvakt, herregud säger jag bara. det var jobbigare än vanligt. thindra hade ont i munnen, för hon har en tand som håller påatt växa ut. sen så hade hon ont i handen, sen när hon skulle sova så ville hon ha saft, det lät ungefär såhär;

thindra; jag är töööörstig!
challe; men.. du har ett glas vatten bredvid sängen.
thindra; jag är tööörstig!
jag; men du har vatten?
thindra; men jag vill ha nytt..
challe; *går&fixar nytt*
thindra; nej. jag vill ha saft.
challe; *fixar saft*
thindra; MEN JAG VILL HA MJÖLK!
challe; *fixar mjölk*
thindra; .. jag sa julmust..

sen blev hon nöjd efter en halvtimmes tjat ungefär, men då ville hon inte sova. haha, herregud vad jag&challe ''tofflar'' med thindra asså..

imorgon ska jag praktisera för första gången, eller ja. det är inte första gången jag praktiserar, men på en restaurang. tänk om jag gör bort mej totalt? typ.. halkar&har sönder hela köket? ja, det skulle inte förvåna mej om jag gör det. men det får vi hoppas att jag inte gör. så ni får hålla tummarna för mej, så allt går bra!

apropå ingenting så funderar jag påatt färga håret ljusbrunt. jag&challe såg en gammal bild på mitt ljusbruna hår. jag vill ha det tillbaka! när jag hade det så var jag rätt nöjd, men jag färgade tillbaka håret till svart rätt snabbt. fråga inte varför, för jag har ingen aning. rätt dåligt gjort av mej. men aja. jag tror jag ska färga tillbaka det. vad tror ni om det?


vad ska jag ha? i neeeed your help!

Kommentarer
Postat av: ida

du kan ju börja va med i tävlingen ;D men du har ju lite för tur ;) KRAM!

2008-12-02 @ 00:12:20
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: renee

brunett lätt ;)

2008-12-02 @ 18:11:54
URL: http://sajjkensmamma.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0