jag är duktig!

hej på er snyggingar! tror inte att det är så många som är vakna justnu? men det är jag iallafall. jag är sjukt pigg, så jag kommer vara vaken ett tag till. imorgon (eller.. ja, idag) på dagen så måste jag&challe ner till centrum&shoppa lite! lite smink&sen något att äta, eftersom vi ska sitta barnvakt. känns lite off att sitta barnvakt när man är sjuk, när man kan smitta thindra&så. men vi får helt enkelt hoppas på att hon ligger&sover när vi kommer, ellerhur?

ja, jag har börjat mitt nyttiga liv nu. haha, jag tackade nej till att äta pizza igår. starkt jobbat av mej! haha, lite stolt är jag faktiskt. dethär kommer gå jättebra!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0