inga kameler tack!

okej. min lilla storasyster kommenterade nyss att jag inte har gjort något blogginlägg om henne. jag kände mej så elak, så ja. jag gör helt enkelt ett litet inlägg här. here you go lenafena, eenjoy!

jahaja.. vad ska man säga om henne? hon är ett litet monster som älskar digestive&galna utekvällar, typ.. haha, ser ut som värsta kontaktannonsen. hmm, nu fick jag en idé! jag säljer min storasyster. högsta bud! jag tar inte emot några kameler, dom luktar illa. haaaaaaha.. nu var jag rolig, ellerhur? haha, nejrå. jag säljer inte min syster. jag ska stoppa upp henne när hon dör, så ska jag ha henne i min bokhylla. mys va?





älskar dig syster!

Kommentarer
Postat av: Stoffe

jag är inte heller nämn i hela bloggen typ,,, sorligt haha



<33

2008-12-11 @ 23:07:50
Postat av: madde

vill du också ha ett heeelt eget inlägg sötnus? :) <3<3<3

2008-12-11 @ 23:20:10
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: Stoffe

jaaa, kan ju nämnas nångång iaf haha, med din skrivtalang o shit så blire grymt ;)



<33 baby

2008-12-12 @ 17:02:30
Postat av: madde

hihi, jamen det är en självklarhet att jag kommer nämna dej i min blogg sötnos! (a)

skrivtalang? hahaha, njaaaääh! skulle inte tro de va, bebi? (; <3<3<3

2008-12-12 @ 22:11:10
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: Stoffe

ja haha. men verkar fort inte fått ett inlägg lr en bli nämnd i ett :( haha



<33 baby

2008-12-14 @ 22:55:06

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0