i love sovmorgon!

hej darlings! hoppas ni har haft en bra dag? min har varit lite sådär. jag vaknade rätt sent idag, runt tretiden ungefär&va fortfarande lite hängig. usch, jag hatar verkligen att vara sjuk.

jag hade tänk gå ner en vända till centrum idag&gå in på carmen&handla lite smink, eftersom mitt är påväg att ta slut, men det blir nog inte så. jag orkar inte göra någonting idag. jag ska bara sitta hemma&glo på film&dricka maaassa te&godis! låter inte det bra?

herregud, det är julafton om tio dagar. nästa en vecka alltså. &jag har inte handlat julklappar än, uuwps! jag är alltid ute väldigt sent&handlar julklappar, måste bli ändring på det! man får liksom väldigt stor panik när det närmar sej julen.

aja, nu ska jag ta&fixa något varmt att dricka. lär bli te, om inte min supermamma skulle kunna fixa lite cappucino eller något till mej, hmm.. haha. skulle iofs vara väldigt gott, men nåja. jag skriver lite mera om en stund igen.


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0