goodbye chilla!

hej där! nu har freja&hennes mamma varit här&hämtat chilla. jag saknar den lilla saken, men jag kommer att få se honom igen liksom, så det är inga problem så.

nu ska jag alldeles strax börja fixa mej, eftersom jag ska sitta barnvakt om typ en timme. gaaah, döda mej! jag orkar inte idag. jag orkar orkar orkar inte! men ja, chrille kommer komma dit, så det kommer att gå bra! det var någon som kommenterade att det inte går att kolla på videoinlägget. det är lite konstigt, eftersom jag kan se det. är det flera som inte kan se det så säg till! jag vet inte hur jag ska göra så att alla kan se det, men om det går så skulle jag bli väldigt tacksam för lite hjälp.

jag hör av mej lite senare när jag kommer hem igen med ett till videoinlägg. haha, puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0