godmorgon!

hoppas ni har haft en bra natt med fina drömmar? det har jag haft iallafall, tur för mej va? anyway. jag fick lite mera sömn inatt än vad jag fick igår natt. jag snackade i telefon med emil igen, men inte till tre igen. jag tror vi la på någonstanns mellan ett&två ungefär. det var mitt fel att det blev så sent. han var trött&ville sova. careface? nej. skiter väl jag i, haha! lät ungefär såhär:

emil; men jag är trött..
jag; &jag är pigg!
emil; men vi kan smsa?
jag; men neeej! jag vill prata!
emil; men jag kommer somna!
jag; neeeeerå!
emil; .. *andas djupt*
jag; .. emil?
-inget svar från emil-
jag; okej, då väntar jag!


sen vakna han efter några minuter, haha! aja, nog om det. nu ska jag strax gå till jobbet. jag oooorkar inte! ge mej ledighet! aja. jag hör av mej när jag kommer hem igen.


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0