fullt ös, medvetslös

hejdär! nu har jag varit&lämnat chrille vid stationen&fixat. jag ska alldeles strax gå&sova. morgondagen kommer vara fullt ös! först kommer freja på dagen&hämtar min lilla chilla, som vi tyvärr inte kan ha kvar längre. lite synd, men han kommer ha det bättre nu. vi kan inte ha kvar honom på grund av allergier i familjen. sen efter det så kommer chrille komma hit, så ska vi käka middag. sen ska jag, chrille&challe sitta barnvakt&tjäna massa caaash! låter väl bra? nåja, nu ska jag ta&fixa lite juice&titta på tv. ha en trevlig kväll.. eller, ja. natt!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Tack(: haft en bra helg?

2008-12-07 @ 12:32:30
URL: http://dddaniella.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0