fullbokad dag

godmorgon sötnosar! nu sitter jag här med mina varma duntufflor, en kopp te, &två ostmackor. sjuukt gott! jag har gått upp väldigt tidigt, eftersom jag börjar jobba klockan elva, men ja. jag tycker att det är mysigt att sitta uppe&bara ta det lugnt, utan att stressa, heeelt ensam på morgonen. det är rätt mysigt, eller vad tycker ni?

somsagt så ska jag jobba&sitta barnvakt idag. vilket betyder att jag inte hinner åka in till stan&köpa puder, som jag hade tänkt göra. mitt puder är nästan slut nu, så ja. damn! haha aja, så är det ibland! aja. har ni kanske lite tips på vad jag kan börja skriva om? detdär med videobloggar var ju rätt onödigt eftersom ingen annan förutom jag kan se dom liksom.. men somsagt, lite fler tips skadar inte. :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0