första dagen gick perfekt!

nu har jag kommit hem. det gick väldigt bra idag faktiskt. jag hade inte sönder någonting, förutom mina naglar.. rip! jag fick städa mest, &kolla på&lära mej hur man gjorde med kassan så jag lär mej det tills jag ska börja stå där&ta betalt. lite najs! sen fick jag sluta en timme tidigare också. det behövdes verkligen. jag jobbade från 11-16, &jag var heeeelt slut! haha..

aja, ikväll är jag barnvaktsledig&så, som tur är. så ja, jag ska nog bara sitta hemma i mina söta duntofflor&en filt, sen ska jag titta på någon riktigt bra film med maassssaa godis! ingen kebab till mej tack, haha!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0