..


"lägg dig vid min sida, jag saknar dig, men jag kan aldrig någonsin ta tillbaka dig, mitt hjärta bultar, vet inte vad som händer, har klättrat högt, fan har blod på mina händer, och mitt inre det skriker, det skriker av rädsla, har tappat hoppet långt bort, som jag själv sa. snälla sig mig, varför ska det bli såhär, du var han du var det, du var allt som fanns där, men du sumpade dig chans och slet mitt hjärta isär, och nu sitter jag här i denna iskalla värld. blicken fastnar och jag fryser till, kollar ut genom fönstret och jag tänker till. säg mig varför, bara låter jag folk trycka ner mig under ytan ser mitt öde som sålt. det var ju vi, ingen annan än oss, men du sket i vårat löfte och nu krossar du oss"

Kommentarer
Postat av: Anonym

gryyyyyyyyymmaste låten!

2008-12-18 @ 20:56:51
Postat av: ronjjaa

är du ett svenskt hip hop fan? :)

2008-12-20 @ 01:00:55
URL: http://ronjjaa.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0