en regnig dag i stan..

hallådär snyggingar! jag har inte gjort ett enda blogginlägg denhär dagen, det ber jag om ursäkt för. men jag har en liten bortförklaring. jag har inte varit hemma helt enkelt, okej va? jag har varit&hängt i stan med emil i regnet. ja, vi behöver ju inte diskutera hur jag såg ut efter det, om ni inte vill ha mardrömmar. &det vill ni väl inte? ... nej, jag tänkte väl det, haha.

jag har inte ätit någonting idag, så det kanske är lika bra att jag går&fixar lite käk.. förresten, kommentera sötnosar! min blogg är så naken utan kommentarer. haha!


bild: jag&challeballe.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0