dagens outfit & kommentar

hejdär. nu har jag jobbat, &jag fick ännu engång sluta en timme tidigare, på grund av att restaurangen var tom. lite najs faktiskt! tänkte slänga in dagens outfit också.

haha, juste. dagens kommentar;

fille; madde?
jag; ja?
fille; dina ögonfransar?
jag; ja?
fille; borde du inte klippa dom?
jag; vah? nej, varför då?
fille; dom är väldigt långa?
jag; hahaa, jaa?
fille; .. ska man inte klippa dom då?

haha, aja. här dagens outfit.


dags att tvätta min spegel tror jag, haha!

tröjan - vet inte vart den är ifrån, hittade den i garderoben.
jeans - gina tricot
halsduk - H&M
halsband - H&M

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0