dagens lista

Jag har gjort graviditetstest: ja
Jag tänker innan jag gör saker: oftast
Jag är envis: ohja!
Jag går efter utseendet på tjejer/killar: typ
Jag skriver poesi: njet
Jag är emot mobbning: jajamensan!
Jag har en snuttefilt: nixpix!
Jag sover med lampan tänd: nej
Jag snarkar: haha, nejfan!
Jag pratar i sömnen: haha, jaa.
Jag är bra på matte: jo tjena!
Jag har suttit i fyllecell: .. ja
Jag har fler är 3 prickar i polisprotokollet: nej
Jag har/har haft vänner som knarkar/knarkat: nej
Jag har suttit vid datorn i 3 dygn i rad: nej
Jag har slagit fler än 20 killar i armbrytning: självklart! inte..
Många av min vänner har aldrig sett min naturliga hårfärg: falskt
Jag är bortskämd: tycker jag inte, eller.. kanske lite
Jag betalade min moped/ iPod/ dator/ TV själv: nej
Jag har piercingar på andra ställen än öronen; tungan
Jag har tatuering/ar: nej, men jag ska ska skaffa!
Jag har hållt något av mina femhundrafemtielva nyårslöften: nej, haha.
Jag har färgat håret fler än 30 ggr i mitt liv: hm, tror inte det. men det ligger väl nånstanns där.
Jag behöver mer än 15 minuter för att fixa mig vid spegeln: klart jag behöver!
Jag har varit/är tillsammans med en miljonär: haha, ja.
Det har visat sig att mitt ex bara har utnyttjat mig: ja, skoja inte.
Jag har krockat: med min cykel, haha.
Jag skriver fort på tangenterna: haha, typ.
Jag har träffat min själsfrände: tror inte de
Jag har en hobby: haha, jag ÄR en hobby!
Jag har sövts ner; jafan
Jag är beroende av något: godis, haha.
Jag älskar mina föräldrar; en iallafall
Jag favoriserar personer: nej, det tycker jag inte.
Jag läser: jag läser aaaaldrig!
Jag har humor: hahaha, somfan att jag har.
Jag har bränt bort 2000 kr på absolut ingenting på en dag: hm, nej.
Jag har skållat mig: que pasa?
Jag har bra självförtroende: hahaha.. nej
Jag tycker att jag ser bra ut: nej?
Jag har tagit till extrema och kanske inte så smarta metoder för att förändra mitt utseende: tror inte det
Jag vill plastikoperera mig: ja, det vill jag.
Jag är teknisk: somfan att jag är!
Jag talar dialekt: nej, tror jag inte.
Jag hatar pizza: jag älskar pizza!
Jag hatar tacos: jag älskar tacos!
Jag har önskat av hela mitt hjärta att någon jag älskat/gillat ska dö: nej
Jag behöver 2-3 kuddar när jag sover: nej, mer.
Jag har sett mina föräldrar ha sex: nej, &jag klarar mej utan att se!
Jag tror på en helt egen religion: haha, va?
Jag har ofta huvudvärk: mja, typ.
Jag spyr när jag har magsjuka: yesbox!
Jag är lättpåverkad: jag vet inte, tror inte det.
Jag tycker att det är skämmigt att köpa godis: nejeeeee!
Jag trivs hemma: ja, det gör jag..
Jag har stoppat ärtor i näsan så de fastnat: haha, nej. jag måste prova!
Jag har fler än 3 riktigt bra vänner: yes!
Det händer att jag sover tills det är middag på helgerna: haha, ja.
Jag får spela hur hög musik jag vill i mitt rum: klart jag får!
Jag kan inte vara tillsammans med nån om jag tycker att den är ful: haha, sant.
Jag har haft fler än 10 katter i mitt liv: nej, det har jag inte.


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0