yosofine har spindlar i halsen!

hejdär allihopa! jag&yosofine sitter här hemma hos mej&chillar.. vi har lunch nu till tjugo över tolv. &då har vi visning på skolan, så ja. jag&yosofine tänker banga på det.. vi kan redan skolan, så det är rätt onödigt. så ja, hon typ.. ligger i min säng&halvsover, &jag tänkte skriva lite snabbt, muhah! vi ska typ vara hära&chilla tills klockan tre, då vi ska vara på stationen&ta tåget till stan.. mycket chill! ahjuste, jag har fått cigg av yosofine idag som smakade choklad, fan va goda dom var asså. haha, jag måste ha! va hette dom nuigen? typ.. black devil, trorja? ahja, sjukt goda iallafall.. mhm, vad mer då? äh, ingenting typ.. så ja, nu ska jag titta vidare på playahuvud&vänta påatt josse ska somna, så jag får höra lite sömnsnack..

josse; varför får man ont  i halsen egentligen?
jag; typ.. föratt de blir så ibland..
josse; men bara vänster sida?
jag; hm. jag måste bara tänka ut ngt smart svar.. vänta lite!
josse; jag väntar!
jag; *tänker* .... jo! såhär äre.. du har massa spindlar i halsen, duvet?
josse; spindlar? :|
jag; ah. &dom gillar att leka kurragömma, &dom gömmer sej oftast på höger sida av halsen..
josse; öh, okej? hahaha!
jag; ja, &.. när dom har gömt sej på den högra sidan av halsen så vill dom ju markera&visa dom andra spindlarna att dom har varit där duvet?
josse; aaha?
jag; ah. så.. då biter dom i halsen, så du får massa spindelblåmärken i halsen, det är därför det gör ont!

josse; spindlar? hahahah!

visst var min förklaring bra? erkänn! (;

puss

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0