väckarklockan är min bästavän!

godmorgon! inte så ofta jag är vaken såhär tidigt, wuuhu! nejmen det är bara dags att vänja mej vid domhära tidiga mornarna. sju dagar kvar tills skolan börjar liksom.. usch! aja, jag har faktiskt hunnit duscha&välja kläder än sålänge. &jag funderar påatt gå&käka en snabb frukost,&sen ska jag vänta påatt sara ska vakna så ska jag följa med henne ner till centrum. and theeen ska jag möta rille i stan klockan ett.. herregud, jag kommer ha vääärsta brådisen idag asså, höhö! nejmen i like it. nu måste jag bara få tag på ett busskort. men nu ska jag fortsätta snacka med frugan&äta frukost!

puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0