-

jag har varit väldigt dålig påatt uppdatera, det ber jag om ursäkt för! jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. jag tänker inte ta upp det privata som har hänt idag, det skippar vi! jag var annars i stan, träffade rille. lika mysigt som det alltid är! <3 vad mer.. ? imorgon får vi se vad som händer.. antingen så följer jag med josse&hennes två kompisar, eller så stannar jag hemma&har en mysig hemmadag. jag känner att det var väldigt längesen jag hade, &jag måste vila upp mej lite. men äh, det kan vänta! apropå ingenting så skulle jag göra vadsomhelst för lite massage nu. jag har sjukt ont i axlarna asså.

- ett litet speciellt tack till dagens person, Fredric. jag tror inte att han läser min blogg iofs, men om han skulle råka hamna hära så tusen tack för all hjälp! <3

&rille? jag älskar dej.


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0