tidigt inlägg

hejdär. tänkte skriva ett litet inlägg innan jag går&sover. jag är sjukt trött asså, hhah. jag har kollat på massa filmer med challeballe, billy&sara. hah, när vi sitter&kollar på tv så börjar challeballe skrika;


challeballe; OHMYGOD! ETT KRYYYP!
billy; va? vartdå?
challeballe; *pekar* DÄÄÄR!
jag; AHHH!
sara; TA BORT OMG, OMG, OMG!
jag; vänta.. det är ju typ en skalbagge, men vad är dedär andra? AAHHH!
billy; det är en chokladgodis? jävla idiot!
challeballe; åh. jag vill ha chokladgodis?
jag; DET ÄR EN JÄTTE-FÄSTING!
sara; AAAAHHH, HJÄLP! TA BOOOOOOORT!



haha, fyfan va vi lät asså.. det var förövrigt jag som hade rätt, det var en megafästing! juste, jag måste berätta.. jag är så sjukt glad! när jag satt&kollade på film nu inatt, så fick jag ett sms.. eller, ja. jag fick en hel del sms, men ett speciellt! det var från Markus (makk), if you remember? han skrev att allting var bra med honom, men att han saknade en liten madu (en liten jag) hos sej. sött va? han sa att han bara kunde skicka sms i två timmar, sen så.. ja, jag vill inte berätta vad som händer just nu. men det känns skönt att veta att allting är okej med honom&att han mår bra.. sen så snackade jag med min sötpuff, &åh. han är så söt. haha, när han kommer hem (om elva dagar) så ska vi träffas i stan, så ska jag bli bjuden på bio. cute huh? (a) aja. nu ska jag gå&borsta tänderna, sen ska jag soooova! förresten så var dendära sara som jag träffade idag väldigt trevlig. hoppas vi kan hitta på någonting nån mer gång. (nej, det är inte min bästavän sara som vi snackar om, höhö..)

massa godnattpussar på er!

Kommentarer
Postat av: sahaara

mohahaha, jag har oppdateraaat ;D

2008-08-03 @ 12:13:31
URL: http://pplexy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0