rip eenjoy.blogg.se.. ?

hejdär sötpuffar! hoppas allt är bra med er? själv mår jag superbra. idag har jag varit med sara&smörpopcorn (robin) .. fråga inte hur han fick det smeknamnet, jag tyckte helt enkelt att det passade honom.. haha, innan smöris kom till sara så bestämt jag&sara oss föratt äta makaroner&köttfärssås på burk till lunch, hhah. jag fick den enklaste uppgiften; köttfärssåsen. perfekt! jag tog av locket&satte burken i mikron på tre minuter, när jag tittar in i mikron så ser jag att all jävla köttfärssås liggeröverallt i mikron förutom i burken. lite udda va? aja, men den stilen kan man också köra med. haha! hm, vad mer.. ? jag har nog ingenting mer att tillägga tror jag. eller jo, det har jag förresten visst. jag funderar påatt ta bort bloggen, hm.. jag vet inte varför, men jag har ingenting att skriva om&får nästan inga kommentarer, så det känns rätt onödigt med bloggen. jag har inte bestämt mej än, men snart så har jag nog kommit på hur jag ska göra med det.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

neejh frygan! du får inte lägga ner bloggen, snäääääääälla !

2008-08-06 @ 09:12:26
URL: http://justmyfuckinglife.blogg.se/
Postat av: Becca

Nej inte ta bort ! :)

2008-08-06 @ 11:38:31
Postat av: stephanie

Madde du skulle bara våga (:§§

2008-08-07 @ 14:03:18
URL: http://enbaarts.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0