tre ord och jag faller direkt ..

hejdär sötnosar! hoppas ni mår bra? det gör iallafall jag! jag har haft en sjukt rolig dag asså.. haha, jag var på stan idag med josefin&jennifer, &det kan inte bli mer än roligt asså! vi blev jagade av en utklädd kyckling, blev fotade när vi stog i skyltfönstret på H&M av någon läskig snubbe, stoppade rulltrappan så folk ramlade, spanade boys&hade allmänt chill! sen så såg jag värsta kapet inne på NK!;

jag; josefin, jennifer, kolla snyggingen i röd kepa!
josefin; men han va inte så fin..
jennifer; nej..
jag; jomen yummie!
jag; vänta.. hans tjej? vemfan är hon? jag känner igen henne!
josefin; ELITA!


haha, ja. jag spanade alltså in bigbrother-elitas pojkvän, sugigt va? men han var sjukt het! så, ja.. haha!

vadmer finns det att berätta? det har hänt sjukt mycket bara idag alltså! jag&min pojkvän har förövrigt gjort slut. tänker inte gå in på mer detaljer än så.. jag skriver mera imorgon!

sov gott allihopa, puss!


Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

vad tycker du om skorna i min blogg? :)

2008-09-01 @ 09:33:27
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: sofia

kul dag , synd bara det där om du &din pojkvän;/ <3

2008-09-01 @ 16:00:24
Postat av: Söderlund

Låter kanon det! :)

Du har också fin blogg!



Vad har du för dig idag då? :)

2008-09-01 @ 16:09:54
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: madde

sofia; äh. det är bäst som det blev. lite patetiskt att han gjorde slut genom datan bara, menmen. :) <3

2008-09-01 @ 22:11:03
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0