ung08&rille!

hejdär sötnosar! vetni vad? jag har varit&köpt köpt hårfärg nu! det blev mellanblond, &så ska vi blanda hårfärgen med massa silvershampoo i. det kommer bli bra denhär gången hoppas jag! för nu äre såhär att jag ska färga håret, &sen ska jag dra iväg till kungsan på ung08, &sen ska jag träffa rille dära. jag är sjuuukt nervös inför dethär asså! haha.. jag hoppas verkligen att sara följer med, annars måste jag liksom åka ensam. &det vågar jag inte.. men ja! nu ska jag&challeballe kika runt lite mera på playahuvud, sen måste jag fixa kläder&så som jag ska ha på mej idag.

puss på er, sötnosar!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0