chilldag

hejdär! ska jag berätta för er om min enoooormt chilliga dag? jag skriver inte så mycket detaljet, så ni vet. skulle förfan bli en hel bok. &det orkar vi ju inte! :) jag drog till stan så jag var där till halvtvå, &så drar jag till pressbyrån&möter upp rille. sen drar vi vidare till plattan&möter upp några av hans kompisar som ska försöka ragga upp cigg. men det går inte så bra.. så vi drar vidare till någon affär där dom köper ett jävla paket för 79 spänn! haha, magad! aja, sen drar jag&rille hem till rille&tittar på american pie.. haha, jag började hosta&så när vi tittade på filmen, så kom det tårar.. haha;

rille; nej, gråt inte?
jag; nejmen jag hostade, då blire så..
rille; men du gråter? :|

hahaha, de va lite kul.. ni vet när man gäspar, så börjar man ju automatiskt gråta? jag har så, fast när jag hostar. hejsepe, jagvet! iallafall. sen drog vi vidare till kungsan&mötte upp några av rilles kompisar. najsnajs! sen så, ah. efter ett tag drog jag hem, &käkade.. sen drog jag ut på prommenad med sara, höhö. najs va? aja.. nu ska jag fortsätta snacka i telefon.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: rille

cashflow:o

2008-08-18 @ 09:07:40
Postat av: madde

haha, japrecis! host på den, sötnos!

2008-08-18 @ 09:45:29
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0