jag&sara i silvertejps-drama!

hejdär. nuuuuuuu har jag kommit hem, najs va? haha, jag glömde att berätta om en grej när vi var hos robin. jag&sara hittade lite tejp, så vi tejpade fast våra ben litegranna. sen hämtade tommy silvertejp&började tejpa fast våra ben&våra armar.. haha, sen skulle vi försöka gå runt så,&ah. det var ju skillat, haha. eller, det funkade rätt bra, tills min bästis robin gjorde krokben på mej.. haha, jag typ ramlade ihop&var sååå jävla nära påatt kissa på mej asså! ahah. iallafall, sen skulle vi hem. så ja, vi satte oss på tåget&efter några stationer så kommer det på fem (trorja?) fulla killar insnubblandes på tåget. självklart sätter dom sej sjukt nära oss,&ah. jag kunde inte sluta kolla på dom. så jävla roliga. sen kollar ena killen på mej;

killen; heeeejdääääär! *blinkar med ena ögat*
jag; *tittar ut igenom fönstret*
killen; hallådu..
jag; *tittar fortfarande ut*
killen; hehehhe. hallu?
jag; *fortsätter med dissen*
killen; nahepp!

hahah, aja. nu borde jag gå&sova känns det som. jag ska upp rätt hyffsat tidigt imorgon&fixa mej inför syskonkvällen. det kommer bli jag, sandra, lena, sophia&kaaanske challeballe, om hon inte stannar hos melissa. najs va? sov gott, sötnosar!

puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0