myskväll

hejdär mina söta läsare! just nu sitter jag här&äter min andra halva av kebaben. sjukt gott! jag var med sara för en stund sen, &vi var&handlade lite gott, sen drog vi hem till henne&kollade på csi&sådära. sen när jag drog hem så var det sjuuukt mörkt ute. &jag vågade inte ringa till rille, eftersom hans pappa kan svara. haha, men ah. iallafall, sen när jag kom hem så satte jag mej&snackade litegranna med mamsen. sen ringde en aspackad robert nicander.. haha, "asso.. ja vet inte var jag är påväg, men jag ska upp om tre timmar och en halvtimme.. sen ska jag till min taxi!" hahaha, ohmy! haha. hm, så kan det gå! nu ska jag titta lite på tv&smsa med min sötpuff! tänkte visa en liten bild som jag har photoshopat om litegranna .. (a)




puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0