''fan, jag sa det igen!''

hejdär! jag sitter hos sara nu, med sara&robin. ah, dom är inte så sociala, så jag satte mej vid datan&skulle snacka med rille. men han skulle dra&shoppa, så ja. jag blev lämnad ensam. tiiilllllss stephanie skrev, haha. varför har jag alltid roligt när jag snackar me henne? höhö, samma humor&grejer. kanske därför? aja. haha, måste berätta! imorse när jag kom till sara så fick jag värsta lyxet, sara sminkade mej. så satt vi på hennes rum, &hon fixade min brunkräm, så bah flyger en kråka eller vad det var för fågel in i saras fönster. jag bah skrek värsta högt, &sara bah flög typ fem meter i luften. ah, jag har ingen aning om hur hon gjorde det faktiskt, men hon kunde det. hhahah. fågeln bah satte sej på fönstergrejen&skakade på huvet. HAHAHAH, det såg skitkul ut. jag garvade så jävla mycket att jag grät, &sara började gråta föratt hon blev .. rädd ? HAHAHAHAHAHAHA! aja. så vi satt där&bölade, &så flög fågeln iväg.


hm, jag fick nyss sms av min storasyster. jag ska hem till henne på lördag&ha myskväll, &titta på sex and the city-marathon, &äta massa godis&mat! höhö, mysigt va? jo, det brukar vara väldigt skönt att bara sticka hem till henne&ha myskvällar. så ja!


puss på er!

Kommentarer
Postat av: stephanie

bara för jag är bäst :)§§

2008-08-07 @ 19:55:24
URL: http://enbaarts.blogg.se/
Postat av: madde

lätt att du är! :)

2008-08-07 @ 21:18:22
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0