thevoice sög!

hejdär! jag har inte skrivit i bloggen på två dagar.. jag har inte haft tid eller ork faktiskt! igår .. nejvänta, det är iförrigår nu (klockan är över 12, hähä..) iaf, då var jag me rille&hans kompisar. sen sov jag över hos rille, &sen åkte jag hem. haha, värsta snabbspolningen. aja, sen åkte jag, challe&cissi till thevoice. &det sög! inte kul någonstanns asså. men jag fick träffa min rille en snabbis,så det var helt klart värt det asså! hm. vadmer? äh, jag vetfan inte asså. nu ska jag gå&sova iallafall!

puss på er.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0