jag vill sooova!

hejdär. det har typ inte hänt någonting speciellt alls idag. jag har sjukt jobbig huvudvärk, &jag vill bara sooova! men nej. det ska jag inte göra. jag tänkte dra ner till centrum en sväng med challeballe. jag måste ha tjockismat idag asså, eller. iallafall godis. &sen efter det så ska jag hitta på någonting med sara. najsnajs! aja, nu måste jag fixa mej litegranna. vet ni vad det värsta är? jag kan inte smsa eller ringa min lilla sötpuff, för hans telefon är död. rätt illa, men jag får helt enkelt vänta tills han åker till göteborg imorgon&kan ladda sin telefun.

puss på er !

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0