haha, herregud!

hejdär allihopa! jag skulle följa med challeballe ner till centrum för andra gången idag, &hämta ut hennes mobilladdare. jag blir fett sur eftersom vi preciiis hann komma hemma, &hon säger att vi ska iväg igen. så jag tar bestämda steg nerför trappan&surar, &challeballe går ut&börjar gå emot bussen. jag får sjukt ont i foten som jag ska sätta ner i det femte trappsteget&tappar balansen. haha, så ramlar jag ner för hela jävla trappan. ahahaha! fyfan va jag garva asså. sen när vi har hämtat laddaren&sitter&väntar på bussen, så sitter en kärring bredvid oss&röker. i början var det okej, en ciggarett liksom. men hon rökte typ fem stycken (?) &ännuvärre, hon gör så all jävla rök kommer i challeballes face, AHAH!

challeballe; eh. ursäkta? kan du typ ställa dej någon annanstanns om du ska röka? jag får allting i ansiktet..
kärringen; *host* .. okej!
challeballe; tack!


men hon flyttade inte på sej! HAHAH, sen när hon tänder en till ciggarett så får challeballe värsta dampet&jag skrattar så jag typ ramlar baklänges. haha, måste ha sett rätt .. sepe ut .. ? sen kommer det fram en tant till mej,

hon; vissteru om att det är jönssonligan på tv på fredag klockan åtta?
jag; jag hade ingen aning om det.
hon; nu vet du! vill du veta vad det coola är?
jag; ah?
hon; jag heter också jönsson i efternamn! *stolt* &så är jag 63 år!
jag; jaså, där ser man ..
hon; jajamensan! haru kollat på jönssonligan någon gång?
jag; nej.
hon; VA? *spottar på mina byxor&går*


haha, herregud? jag har inte haft det lätt idag asså. &desstutom så är jag mycket besviken på dej rille, jajamensan! du lovade att du inte skulle röka, men du gör det ändå. du ska fan ha stryk! ;o <3

puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0