en otrött madde

hejdär allihopa! jag&charlotte sitter här i mitt rum&har sjukt tråkigt, så ja. vi tänkte skriva ett litet blogginlägg föratt fördröja tiden.. ingen av oss är trötta, så vi väntar ett tag med att gå&sova! när vi skulle ta bussen hem ifrån stationen (efter vi var barnvakt) så ville en tant ha hjälp av bussen med sin rulator, men chauffören öppnade inte dörren för henne när hon skulle ut eftersom hon inte hade visat någon biljett.. så vi stannade bussen i typ fem minuter föratt hon skulle ta upp&stämpla den, vilket hon vägrade.. men efter mycket tjat så hjälpte jag&charlotte henne av med sin rullator&hon kom ut, utan att betala. aja, jag är sjukt pigg fortfarande asså!

vad kan man göra föratt bli trött? några tips?

puss

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0