kebaberiks!

halloj. jag kom hem för en stund sen från kebaberik med charlotte. hon väckte mej runt klockan två&bah; madde. nu går du upp, fixar dej&sen drar vi&käkar kebab! så ja, så blev det. när vi sitter där&äter så får jag ett oseriöst samtal, dampar sönder&blir nerlugnad av charlotte (challeballe ni vet?) haha.. magad! det är somsagt inte lätt att ha med en morgontrött madde att göra! aja, dagens planer är att jag ska följa med josse putte&... vadfan hette den andra nuigen? HAHA, jag glömmer alltid deras namn, men ah! några av josses kompisar. så ska vi röka vattenpipa&chilla lagom. mysigt va? haha, igår när jag&josse satt på tåget in emot stan så bah satt en kille, en stor fet kille, eller.. ja, gubbe&sminkade sej. AHAHAHA! inte hett, nejnejnejyscha!

puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0