schexigt!

hejdär sötnosar!  nu har jag precis käkat upp halva min kebab. haha, precis när jag känner att jag inte orkar äta mera så ringer telefonen, &det är rille. så jag snackade med honom i några minuter, &sen kände han sej elak&fick för sej att han störde. haha, så ah. vi la på, så skulle han ringa lite senare ikväll. jag lääängtar! aja,  jag ska strax dra iväg till centrum&träffa sara, sen ska vi köpa lite skit&så ska vi dra hem till henne&hitta på något. vad får vi väl se. eftersom jag är så schnäll så slänger jag in lite bilder från idag. bra va? =)




bild 1; challeballe-utan-skalle (;
bild 2; kebaberik (issam)&hans brorsa oskar. (vi vet inte vad han heter, men han ser ut som oskar i hitta nemo, så vi har döpt han till det..)

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Louise

Svar: Tack så mycket! :)

2008-08-02 @ 00:56:11
URL: http://finalouise.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0