polisongfarfar

haha, hejdär. jag sitter hemma hos robin i ulriksdal nu. &sara&robin är sjukt osociala, så jag satte mej hära, najs huh? ah, jag fick värsta dissen av min rille sä ja. nu är jag sur, haha. nej, jag kan inte vara sur just nu. ska jag berätta en liten nyhet för er? jag ska gifta mej med ville (robins hund) .. så jävla söt! hhah. &alla är sjäkvklart bjudna! (; hm, vad mer .. ? jag är sådära sjukt nervös igen, markus har inte hört av sej än. jag hoppas verkligen att allting har gått bra..

puss på er!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0