pinsamt!

hejdär. det är ju rätt klockrent. vi alla grannar hade bestämt att vi skulle ha grillpartaj på gården idag, &alla var sjukt taggade. &hhah. nu regnar det .. ? rätt typiskt iofs. så vi får se vad vi gör åt det. sara skrev nyss på sms att hon ska på bio idag, &jag satt&tänkte på hur längsesen det var jag var på bio. så kom jag på. fyfan, så jävla pinsamt.

jag träffade erik för första gången. fyfan va kär jag var i honom asså, magad! jag kommer ihåg att jag var så jävla kissnödig under hela filmen, &jag fattade ingenting av filmen. det var inte direkt min typ av film. ''10.000 BC'' tror jag filmen heter .. ? aja, skitsamma. sen köpte erik som han heter värsta berget med popcorn&två drickor som fan nästan var större än mej asså.. haha, &ja. jag blev typ rätt rädd under filmen, så ja. jag gjorde någonting med benet, så sparkade jag iväg hela popcornskålen. fyfan va pinsamt! haha, visst. nu kan man ju sitta&skratta åt det, men just då. nej, fyfan va pinsamt.. men han blev ju inte direkt sur eller så, så ja. det är ju tur. sen efter filmen så mer eller mindre sprang jag till toaletten. haha, fyfan.

puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0