''parabolhåkan''

hejdär! fullt ös hela dagen lång asså.. dagen började med att mamma fyllde på mitt bankomatkort med 500 kronor att köpa jeans för i stan, tack för den mami! men jag&sara hittade inga jeans, så. ah, vi sket i det&handlade en kofta, ett halsband, smink, cigg&ah. vad mer? donkenmat typ.. galet najs! sen så var jag&sara hemma hos rille en liten sväng. blev inte så långt eftersom jag fick cpdampryck. (förlåt) .. hm, sen efter det så drog vi in till stan igen&jag fick sms av alex, han undrade om jag skulle in till stan&.. taada! jag var ju liksom inne i stan, så vi mötte upp honom vid sleven&när vi ändå var där så köpte jag&sara en varsin iskaffe, yummie! aja, sen satt vi utanför sleven ett tag&snackade lite skit med alex, &sen var det bara för oss att dra oss vidare till tcentralen.. så vi stog dära ett tag&sa hejdå till alex, sen drog jag&sara till ulriksdal&hämtade upp mina cigg. and theeeen så drog vi hem till märsta&jag&challeballe satt barnvakt.


sen halvtio när annakarin kom hem, så kom sara&hämtade mej på moppen, så körde vi hem till linnea&skulle hämta saras saker. när vi kommer dit så blir vi inte mötta av linnea själv, utan hon har öppnat portdörren&lagt alla saras saker utanför dörren. lite patetiskt? snälla, det minsta hon kan göra efter allt dehär är väl ändå att möta oss face to face? nej, det var för jobbigt, eftersom jag&sara är läskiga. aja, orkar inte bry mej om det, hon har alltid varit feg, så varför skulle hon ändra på det nu?

haha, juste. glömde att berätta en grej, när jag&sara var på sötra station påväg hem till rille så typ fick vi värsta jävla garvattacken. &vetni vad? det slutade med det gamla vanliga; jag sätter mej ner&bölar föratt jag garvar så jävla mycket. haha, en liten specialare, typ.. ''madi-special'', nej. nu har jag gått för långt! HAHA, jag tror att jag ska gå&sova nu, eller vad säger ni?

puss&godnatt!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0