myspys i sigtuna!

hejdär. jag kom hem för en liten stund sen från sigtuna. vi hade galet mysigt&roligt asså. vi kollade på massa sex and the city-avsnitt, från klockan sex på kvällen, till halvtre på natten. najs va? &dom sista avsnitten som var från andra säsongen har jag redan sett, så jag visste i stort sett vad som skulle hända på alla programmen.. höhö! men iallafall. vi satt&käkade massa lasagne när vi kom dit&sen så kom vi in på ämnet rille.. hahaa,  ''vem äääär han?'' aja. så kan det gå. jag berättade om honom&svarade på dom frågor dom ville ha svar på. hahah, sen drog vi vidare till vardagsrummet&hällde upp massa godis&fixade massa glass&tjockisåt! jag lovar att jag har gått upp i vikt nu, typ.. från mina 49 kilo till... 79? haha, inte okej! jag tog förövrigt inga bilder, eftersom jag inte hade några batterier, too bad för mej asså. nu får vi önska rille lyckatill, han har match trorja (?) just nu, &han skulle vinna. så, vi håller tummarna för honom? 

puss på er, sötnosar!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0