myskväll!

hejdär! nu har jag, challe&mamma haft våran mysiga myskväll. mamma blandade några ginotonic's (eller vad det nu heter?) till oss, &det var galet gott! sen skulle vi försöka hyra film på tvn, men ah. det knasade, så vi kollade på en film som vi hittade hemma, ''änglarnas stad'' tror jag att den hette. rätt sorglig faktiskt, hah. jag kan erkänna att det kom en liiiiten tår.. ahaja, imorgon blir det shopping i stan med sara. jag måste verkligen köpa nya jeans&en ny tröja ska jag leta efter också! så får vi se om det blir någon liten träff med rille (?) .. osäkert dedära, men vi får se hur det blir! mycket najs.. så det kanske är läge för mej att dejta kudden nu?

sov gott!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0