monster .. ?

hejdär sötnosar! jag vet inte riktigt vad jag vill göra idag. jag ska ju vara med sara, men jag menar lite senare. jag tror att jag vill dra till brunos&sola! det skulle vara toppen om jag får det gjort nu inann skolan börjar, så jag får iallafall lite färg. eller vad säger ni?



har ni sett dehära ''djuret'' förresten?  http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article3023917.ab
sjukt läskig, haha! men jag är lite nyfiken, undrar vad det är? hm, kanske en.. marsian? .... hjälp!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0