ledigt, väryväry najs!

hejdär! när jag gick upp runt sex imorse, så var jag på sjukt dåligt humör&skulle göra vadsomhelst föratt slippa skolan. haha, första riktiga dagen iofs, men ja. när jag är morgontrött så är jag verkligen morgontrött. men iallafall, jag drog till skolan runt kvart i nio, &när vi kommer till skolan så är våran klass tydligen lediga tills på måndag? haha, magad. rätt skillat! så ja, jag hade ett litet samtal med ena läraren, sen satte jag&josse oss utanför skolan, tog en cigg&käkade choklad. sen drog vi hem! haha, galet najs va? ett litet minisommarlov.. naw! mys, nejmen ja. senare idag så ska jag vara barnvakt åt lilla thindra, &idag ska jag inte glömma bort det, som jag gjorde igår.. uwps, så kan det gå! nu ska jag nog ta&chilla litegranna, jag är sjukt trött. så ja, jag hör av mej senare!

puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0