kär i världens sötaste hund!

hejdär! nu är jag hemma, finally! huahua.. jag har varit överallt förutom hemma idag typ .. ? aja, först på dagen så kom ju robin hem till sara. sen drog han hem. sen åkte vi hem till honom i ulriksdal, haha. fett fult namn, ulriksdal .. ? aja, så kan det ju va.. haha, aja. vi satt hemma hos honom&tjillade. kollade på tv, sen drog jag mej mot datan, höhö.. &jag är förresten väldigt kär i hans hud. fyfan va söt den är asså! haha, juste. påväg hem så ringde saras ex till oss&lekte fetingball med sina kompisar. h e r r e g u d. anyway. nu ska jag gå&fixa en latte&titta på sex and the city.. &så ska jag kaaaanske ringa rille. jag vet inte om jag vågar, eftersom han sitter&tittar på film. vill ju inte störa liksom. :]

vi ska förresten till robin imorgon, &då åker min älskade kamera med, så det kommer bli lite bilder i bloggen imorgon alltsåååå. &om vi har tur så fixar jag med lite birabirabira! aja.. naw, sötaste smset jag fick precis! :'] fan att jag inte kan svara asså. nej, nu måste jag verkligen kila iväg asså!

puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0