jag badade i fontänen, nanana!

hejsan! ville bara berätta lite snabbt om gårdagen innan jag drar iväg  till stan.. igår var jag ju på nrj, som jag skrev lite tidigare. jag var där med sara, josefin, jennifer&sandra&såmötte vi josefin&hennes kompis freja dära också. :) det var sjukt najs! jag badade i fontänen vid scenen nivet (?).. så ja, om ni såg någon tjej i mörkblåa jeans, blå tunika&vit kofta som sprang runt i fontänen&tävlade med två killar, så yes! det var jag! haha, nejmen det var lite najs faktiskt.. haha, aja. nu måste jag fortsätta sminka mej&sen dra in till stan med josefin&jennifer, vi hörs!


&förresten så tog jennifer lite bilder igår, som jag ska sno&lägga in hära! :)



puss på er

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Åhfan, de lät nice! :)

Naej jag har inte gjort så mycket.

Eftersom jag legat sjuk hela skolveckan,

så har jag i helgen endast försökt att

bli frisk, och idag mår jag bra igen! :)

Så det är väl det jag har gjort..



"Bara" filmkvällar med vännerna och så! :)

2008-08-31 @ 12:17:31
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Oj tack så mycket! :)

Jag har hoppat rätt mycket med

bloggdesignen på senare tiden,

men nu får den sitta där den sitter :) hehe.

2008-08-31 @ 12:59:02
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Louise

ja hade en toppen lördag, dock ingen bra söndag.. mega trött o så har ja jobbat :(

2008-08-31 @ 15:54:55
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0