i'll be there for you!

hej allihopa. hoppas att ni allihopa mår bra! själv har jag fortfarande huvudvärk&haft värsta mardrömmarna nånsin asså. ja, ni förstår säkert att det har med Markus att göra. &det värsta är att.. ja, nej. tänker inte ta upp det! iallafall, jag skulle ju åka&besöka honom idag, men jag vaknade lite väl sent. besökstiden är tio till klockan tolv, &ja. det är bara en timme kvar. &ja, jag har skuldkänslor föratt jag inte är där, så tro inte att det är lätt asså. men imorgon så åker jag dit, med bästavän sara! tack föratt du erbjuder dej gumman <3 ! så ja, om vi får komma imorgon för honom så åker vi självklart dit! &då tänker jag inte försova mej, vilket jag gjorde idag. nej, nu ska jag gå&ta en alvedon&ringa Rille.


åh, nu fick jag sms av Markus! nu är jag glad.. (a)
puss.

Kommentarer
Postat av: sahaara

men klart jag ställer upp! :) <33

2008-08-04 @ 15:32:52
URL: http://pplexy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0