"hur många kameler ska du ha föratt jag ska få dej?"

hejdär! jag kom alldeles alldeles alldeles nyss hem från stan. röööööj! jag var dära med cissi, viktor&eddie. haha, jag satt på tåget helt för mej själv, så bah kommer eddie&sätter sej bredvid. lövely! jag behövde inte sitta själv. &inte bara det! han hade även liiite dricka kvar i någon jävla flaska, jag tog den! höhöh, busigt av mej vah? aja.. sen kom cissi på tåget, sen kom vi till stan, blabla.. *snabbspolar* sen har jag samlat ihop maaasssa cigg idag! mycket busigt gjort av mej.. men iallafall, när vi står dära vid ung08 så blir det värsta regn...attacken.. ? &jag står i min vita jättetunna tröja&fryser röven av mej. så jag frågar viktor om jag får låna någon tröja, &jag fick låna hans skjorta (som han inte fick tillbaka.. ännumera busigt, ellerhur?) aja. sen vart jag fett irriterad på allt&alla när vi stog vid plattan&jag hade en tidning över huvet. en kille bah kommer fram;

killen; kan jag få din tidning?
jag; eh. det finns massa fler, ta en annan..
killen; men jag vill ha din?
jag; men.. ta en annan.
killen; men jag vill läsa din tidning..
jag; dryga fan.
cissi; gå&hämta en annan jävla tidning?
killen; men jag vill ha hennes..
vi; ..
killen; jag kan köpa den?
jag; suure!
killen; du kan få 50.. ?


haha, magad.. iaf, sen efter det så satt eddie&viktor&mobbade mej för mitt smink, sepe! eddie bah petade på min kind, han ba; "wah. det var bara det översta lagret av hennes jävla brunkräm.. överskattat!" hm, som förlåt för mobbningen så tvingade jag honom att köpa en chickenburger till mej.. snällt va? aja, sen drog cissi hem. &precis efter så drog viktor. så jag&eddie satt där på tcentralen&skrek på varandra.. haha, vi hade fett kul! han försökte lära mej spela trummor i luften, men nej. jag kunde inte, höhö! iallafall, sen gick vi upp på perrongen&väntade på tåget.

eddie; skaru ha en cigg eller?
jag; aaaah!
eddie; *tar upp två, &ger mej en*
jag; men jag vill ha bååda!
eddie; TA DOM DÅ, SUBBA! *kastar dom på marken*


HAHAHA, alla bah kollade fett snett på oss, jävla sepebarn! sen satte vi oss på tåget;

eddie; hm.. tänk på en siffra mellan 1-10..
jag; hmmm.. *tänker* .... okej!
eddie; vare 7?
jag; fitta, hur vissteru?
eddie; jag vet allt..

haha, eh.. ja.. ett lite långt inlägg, men det är coolt va? (; aja. jag mår inte bra, &jag måste kolla hur challeballe mår.. hon har sin första fylla idag, haha! naw. <3 hon ligger&spyr. &jag börjar få sjukt ont i huvet, så jag ska gå&sova nu. jag uppdaterar imorgon, innan jag drar till stan&träffar rille!

puss på er, sötnusar!

Kommentarer
Postat av: niklasbe

Hahah skum kille som ville ha din tidning!??:)

2008-08-13 @ 03:47:43
URL: http://niklasbe.blogg.se/
Postat av: cissi

hahaha, jaa! han va fett skumm, han fick ju för fan en tidning av mej !;ö

älskar dejj frygan <3

2008-08-13 @ 10:09:02
URL: http://justmyfuckinglife.blogg.se/
Postat av: madde

cissi- HAHA, jaellerhur? men nejrå. den ville han inte ha, jävla sajk! älskardej <3

2008-08-13 @ 10:09:59
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: viktor

jaaah ge me ditt nr så kan vi träffas så jag får tilbaka min skjorta

2008-08-15 @ 16:28:34

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0