''hej mitt hjärta, mitt fina hjärta, jag är så kär i dej''

godmorgon! jag skrev inte så mycket i bloggen igår som ni kanske har sett.. det är föratt jag har varit i stan&suttit barnvakt, &när jag väl kom hem så snackade jag i telefon med stefan i tills klockan tolv typ, så ja. jag pallade inte skriva efter det helt enkelt. iaf, jag&josse åkte ju till stan igår ni vet? ja, vi mötte upp danne, putte&anders/andreas, eller va han nu hette. haha, jag&namn ni vet? går inte så jävla bra asså.. haha, iallafall. jag var så jävla kissnödig asså, fyfan! haha, så ja. när danne&putte kittlade mej så kändes det somatt det inte var en bra idé att fösöka göra motstånd mot dom inne på 7eleven liksom? haha, men det gjorde jag iallafall, &det kändes somatt jag hade sönder hela jävla affären, najs va? haha. nej, inte direkt. men iallafall, jag kissade inte på mej! :D men det var fan inte långt ifrån asså! aja, idag så tänker jag inte gå till skolan! ofta jag drar dit när jag inte känner någon mer än josse, som inte kommer till skolan idag föratt hon är sjuk. haha, nejnejnej! förresten.. jag är inte ett dugg trött just nu, så jag tror att jag går på en långprommenad med hunden eller något sånt. hörs senare!

''hej mitt hjärta, mitt fina hjärta, jag är så kär i dej. åh min sötnos, min fina sötnos, jag vill va nära dej'' .. älskar låten!


puss

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0