hej jag är en eldälskare, &jag älskar det!

hejdär sötnosar. jag sitter fortfarande hemma hos robin med sara. robins kompis stack nyss, så ah. just nu ligger sara&robin&myser, &jag sitter&eldar, höhö! vi satte på en skräckfilm för en stund sen (instängd heter den), men det slutade med att alla tröttnade på filmen eftersom den inte var ett dugg jävla läskig. så tommy satte sej vid datan, sara&robin hade pussmys&jag satt&värmde mina fötter. haha, tommy hittade någon sida på internet, &kollade upp all jävla fakta om mej ;s ! namn, nummer, adress&hela shiten. läskigt att allting stog dära, men ahja. nu så vet jag inte riktigt vad mer det finns att berätta om .. ? typ ingenting, så ja. vi höres!

puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0