grattis morfar <3

tjuxflux! idag är det morfars födelsedag. vi kan inte fira den med honom eftersom han är död, &har varit det i elva år nu. han skulle iallafall ha fyllt 63 idag&jag hoppas att han har en bra dag i himlen!

idag har jag&mamma försökt att ändra hårfärgen igen, vi använde silvershampoo. &ja. det blev en helt annan färg, eller. asså, det är mycket ljusare nu tycker jag. ljusare&hemskare! oh crap.. jag har ingen aning om vad jag ska göra. aja, jag kommer inte att visa mej ute såhär iallafall, det är en sak som är helt säker! jag tror jag ska ta&skicka ner challeballe ner till centrum så får hon köpa hårfärg. vad är syskon till för liksom? (;

puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0