''ge mej en öl, lala''

hejdär! jag har haft sjukt kul idag&igår asså, haha. måste berätta. jag åkte in till stan runt tre trorja(?) &mötte upp josse, nino&danne&så drog vi iväg till värmdö till putte. det var chill! vi rökte vattenpipa, drack läsk&käkade popcorn. haha;

putte; äru hotad?
nino; jaaaa.. *ironisk*
putte; haha..
josse; äru?
alla; *suck*


hahaha! sen så drog vi ifrån värmdö runt tolv trorja, &skulle dra oss hemåt. så vi skulle ta bussen hemåt, som naturligtis stannar efter halva vägen&ba; nu ska jag köra in bussen i garaget, så ni får hoppa av! men hon var snäll&skjutsade oss till en busshållsplats där det skulle komma en annan buss 02.29. yippie! vahfan skulle vi göra under tiden? vi trodde att vi skulle ha skittråkigt, MEN! så fel vi hade! haha. jag&josse har nog aldrig skrattat så mycket som vi gjorde asså. nino&andreas körde charader, &fyfan va roligt det var! hahaha.. sen så efter några år så kom bussen. &när vi satt dära&satt det en gubbe bakom som ringde någon brud.. de lät typ såhära; aaah tjaa! hörrö. jag är snart i slussen, &då ska du vara där! &dus ka vara ensam, &du ska ha sexiga underkläder! fan va kåt jag är asså ... (sen tittade jag på honom) eehm.. okej, men.. hehee. va på slussen när jag är där! inte en sekund senare! haha, chillsnubbe! nej, usch!

iallafall, så kom vi in till stan. klockan var runt tre trorja? &andreas bjöd oss på nattmiddag på donken, tack för det! aja. så gick jag&josse runt på stan&ragga till oss maaassssooor av cigg! fan va bra det gick för oss asså! haha.. (; aja, sen tog vi tåget hem, &josse&jag kom äääntligen hem till mej.. &ah, josse sov över hära. iallafall, när vi kom hem till mej så var vi sjukt pigga, så vi fixade toast&kollade på tv, sen blev vi trötta helt plötsligt. haha, runt klockan åtta-niotiden typ. så vi sov till klockan elva. rätt chill faktiskt!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0